Prosta owsianka na zaparcia


Prosta owsianka na zaparciaOwsianka przeciwzaparciowa

Często masz zaparcia? Wzbogać swoją dietę o większe ilości błonnika, który oczyszcza organizm z toksyn, reguluję pracę układu pokarmowego oraz pobudza ruch robaczkowy jelit zapobiegając zaparciom.

Źródłem błonnika są m.in.: chleb razowy, otręby, marchew, jabłka, groch, fasola czerwona i biała, soja, a także kapusta, brukselka i cebula.

Owsianka na zaparcia

Wlej szklankę wody do małego garnka z dodatkiem łyżki masła. Wsyp około 1/4 szklanki płatków owsianych, 1/4 szklani płatków jęczmiennych i 1/4 szklanki płatków orkiszowych. Dodaj 2 łyżki wyłuskanych nasion słonecznika, łyżkę pestek dyni, małą łyżeczkę siemienia lnianego, garść rodzynek, suszonych śliwek i moreli. Do tego dodaj 1/2 szklanki otrębów pszennych lub orkiszowych.

Garnek wstaw na mały ogień i podgrzewaj cały czas mieszając. Kiedy doprowadzisz owsiankę do wrzenia, będzie gotowa do spożycia.

Uwaga! Jeśli owsianka będzie zbyt wodnista, dodaj do niej więcej otrębów.

Zjedz z jogurtem lub dżemem.

Owsianka według tego przepisu to sprawdzony sposób na zaparcia. Zawarte w owsiance produkty są bardzo bogate w błonnik.

Czy to możliwe, żeby od długoletnich zaparć uwolnić się w 5 do 7 dni– NATURALNIE?

Kliknij i sprawdź»

Miłego dnia 😉

Reklamy

One thought on “Prosta owsianka na zaparcia

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s