Pomidorowy koktajl oczyszczający

Koktajl pomidorowy na zaparcia Pomidor doskonale regeneruje skórę i opóźnia procesy starzenia się. Witaminy C i E w nich zawarte wiążą wolne rodniki i w ten sposób zapobiegają wiotczeniu skóry oraz tworzeniu się zmarszczek. Z kolei za zdrowy kolor skóry odpowiadają witaminy K i PP. Uwaga! Ze względu na zasadowy odczyn sok pomidorowy jest jednym… Czytaj dalej Pomidorowy koktajl oczyszczający

Prosta owsianka na zaparcia

Owsianka przeciwzaparciowa Często masz zaparcia? Wzbogać swoją dietę o większe ilości błonnika, który oczyszcza organizm z toksyn, reguluję pracę układu pokarmowego oraz pobudza ruch robaczkowy jelit zapobiegając zaparciom. Źródłem błonnika są m.in.: chleb razowy, otręby, marchew, jabłka, groch, fasola czerwona i biała, soja, a także kapusta, brukselka i cebula.

Buraczany koktajl na zaparcia

Buraki pomagają na zaparcia Buraki są bogatym źródłem makro- i mikroelementów. Zawierają też trochę białka oraz sporo (jak na jarzynę) cukru. Są dość ciężkostrawne, bo zawierają dużo błonnika. Uwaga! Jeśli po przekrojeniu buraka powierzchnia nie będzie gładka i lśniąca w jednolitym ciemnym kolorze, tylko zobaczysz jakieś smugi, to znaczy, ze taki burak ma dużo błonnika.