Jak poprawić metabolizm? cz.2


metabolizmDieta Jillian Michaels regulująca metabolizm

Jillian Michaels pochodząca ze Stanów jest ekspertką w dziedzinie odchudzania, trenerką fitnessu i specjalistką medycyny sportowej. Przy układaniu swojego programu odchudzającego korzystała nie tylko ze zdobytej wiedzy, ale również z własnych doświadczeń (przez lata walczyła z nadwagą).

Program odchudzający Jillian Michaels

Główne założenie brzmi:

„to, jak działa nasz metabolizm, zależy od hormonów: insuliny, hormonów tarczycy, estrogenu, progesteronu, testosteronu, DHEA, kortyzolu, adrenaliny, noradrenaliny, hormonu wzrostu, leptyny i greliny.”

To one wpływają na niemal każdy aspekt zarówno tycia jak i chudnięcia. Program ten ma przede wszystkim unormować poziomy hormonów i dzięki temu usprawnić metabolizm.

Jak długo trwa dieta Jillian Michaels ?

To właściwie nie dieta, ale zmiany, które porządkują pracę układu dokrewnego.

Podstawowe zasady diety Jillian Michaels

Zacznij od wyrzucenia z diety żywności wysokoprzetworzonej, czyli wszystkiego, co w kartoniku, puszce i z proszku. Postaraj się całkowicie zrezygnować też z tego, co zawiera konserwanty, ulepszacze i sztuczne barwniki.

Uwaga! Gotuj w domu.

Czytaj etykiety, unikaj produktów, które zawierają wysokofruktozowy syrop kukurydziany (w bułkach do hamburgerów, coli, cukierkach, dżemach, serkach, jogurtach owocowych itd.). Bez obaw możesz jeść warzywa strączkowe i cebulowe, kapustne (np. brokuły), liściaste ciemnozielone, owoce (zwłaszcza jagodowe), mięso (np. kurczaka zagrodowego), nabiał o pełne ziarna zbóż.

Jedz 3 posiłki i 1 przekąskę. Do poczucia sytości, ale nie przejedzenia. Co 4 godziny. Kolacja nie później niż o 21.  Komponuj główne posiłki tak, bu znalazły się w nich białka, tłuszcze i węglowodany, czyli np.:

  • na śniadanie może to być filiżanka chudego jogurtu i filiżanka jagód;
  • na obiad pieczony halibut i mały słodki ziemniak.

Uwaga! Staraj się wybierać żywność ekologiczną.

Dlaczego warto wybrać dietę Jillian Michaels?

Program ten przede wszystkim da Ci wskazówki, jak komponować odchudzające posiłki, które usprawnią pracę układu hormonalnego. Ale to nie wszystko.

Do tego dochodzą porady, a jaki sposób pozbyć się z otoczenia substancji toksycznych, które mogą zmieniać pracę hormonów i przyczyniać się do tycia.

Dietę można polecić wszystkim, którzy nie mogą schudnąć z powodu problemów z tarczycą, „zmęczonymi” nadnerczami czy wreszcie z powodu zaburzonego cyklu dobowego, bo pracują na zmiany i to wpływa na rozchwianie pracy hormonów.

Czy jesteś gotowy, aby chudnąć z radością?

Błonnik witalnyCzas na zmianę Twojego błędnego oprogramowania ;)»

Zdrowia życzę 🙂

Advertisements

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s