Owies na zaparcia


???????????????????????????????????????Płatki owsiane pomagają na zaparcia

Bardzo popularne u nas płatki owsiane możesz wykorzystać na wiele sposobów. Owies zwrócił uwagę wielu naukowców ze względu na rodzaj błonnika, którego jest źródłem.

Chorując na serce, cukrzycę, a przede wszystkim przy problemach z zaparciami możesz sobie pomóc spożywając regularnie to zboże.

Co zawiera owies?

To bardzo bogate źródło magnezu, żelaza, potasu, witaminy B1, wapnia, cynku, witaminy E, nienasyconego tłuszczu.

Dlaczego owies jest dobry dla Ciebie?

Bo:

  • to doskonałe źródło energii – skrobia w nim zawarta jest bardzo jest łatwo trawiona, przez to jest wskazanym pokarmem dla dzieci i ludzi pracujących fizycznie;
  • znakomicie działa na serce i naczynia krwionośne;
  • zawiera składniki działające antyrakowo;
  • pomaga zwalczać stany zapalne skóry;
  • owsianka jest prawdziwą kąpielą dla jelit;

Dieta owsiankowa Beyonce

To właśnie za przykładem tej amerykańskiej piosenkarki mnóstwo ludzi zaczęło stosować dietę owsiankową.

Artystka bardzo dba o zdrowy styl życia i zachwala zalety tej diety – jak twierdzi – dieta owsiankowa nie tylko chroni przed zachorowaniem na nowotwór jelita grubego, ale daje też inne korzyści.

Zjadana codziennie na śniadanie owsianka pomoże w obniżeniu cholesterolu i poziomy cukru we krwi oraz w zrzuceniu zbędnych kilogramów.

Do płatków owsianych dodawaj zawsze owoce (np. banany, pomarańcze, borówki, jabłka lub ciemne winogrona), bo w ten sposób zwiększysz antyrakowe działanie płatków, dostarczając duże ilości antyoksydantów.

Wypróbuj przeciwzaparciowe śniadanie szwajcarskie

Składniki:

½ filiżanka sprasowanych płatków owsianych
1 obrane, starte jabłko
2 łyżki pociętych orzechów laskowych lub włoskich
2 łyżki rodzynek
¾ filiżanki soku jabłkowego lub jogurtu/kefiru

Przygotowanie: Zmieszaj wszystkie składniki i zalej sokiem jabłkowym. Niech postoi przez 15 minut. Możesz dodać trochę jogurtu naturalnego lub kefiru.

Eksperci Ujawniają Jak Pozbyć Się Zaparć w 5 Dni, Trzema Prostymi Metodami…

Kliknij i sprawdź»

Życzę zdrowia.

~Arkadiusz Czapla

Reklamy

One thought on “Owies na zaparcia

  1. Płatki owsiane może i są okej na zaparcia. Ale mają jedynie 6,7 g błonnika w 100g, za to mój specyfika na zaparcia czyli Błonnik witalny ma 68 g błonnika w 100g. więc jest wydajniejszy i trzeba go mniej jeść żeby dostarczyć dla swojego organizmu odpowiednią ilośc tego cennego dla naszego zdrowia składnika.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s